Про платформу CleverForms
CleverForms™ — це набір сучасних веб-сервісів, який складається з бібліотек готових модулів, системи швидкого моделювання та візуалізації документів, API для роботи з зовнішніми додатками і системами. Впровадження СLeverForms™ дозволить значно зекономити час і максимально оптимізувати бізнес-процеси в вашій компанії.
Використання готових модулів з бібліотек платформи забезпечить ефективність та гнучкість роботи вашого бізнесу. Завдяки простій інтеграції CleverForms™ з зовнішніми додатками і системами через потужний API, ви зможете легко об’єднати різні інструменти і вдосконалити роботу вашого бізнесу.
Система електронного документообігу CleverForms
СЕД CleverForms — сучасне програмне забезпечення для ефективного керування електронними документами. Автоматизує процеси роботи з документами на всіх їх етапах життєвого циклу. Забезпечує швидке створення, реєстрацію, зберігання та маршрутизацію документів, а також можливість їх підписання.
Завдяки ефективності та надійності CleverForms ви зможете оптимізувати роботу з електронною документацією та покращити продуктивність вашого бізнесу.
Електронний архів – Е-архів CleverForms
E-Архів CleverForms— це сучасне рішення, в якому розроблені та налаштовані робочі процеси електронного архіву відповідно до наказів №1886/5 та №4555/5 Міністерства юстиції України.
Система забезпечує процеси формування архівних електронних документів (АЕД) відповідно до встановлених законом XML-схем з усіма необхідними реквізитами, додавання файлів (основних та додаткових) разом з їх версіями і підписування АЕД відповідно до вимог закону.
Система обміну даними з контрагентами
Система забезпечує ефективну організацію процесів обміну та безпечної доставки електронних документів між користувачами систем електронного документообігу (СЕД) і їх зовнішніми контрагентами.
В системі передбачено використання кваліфікованих електронних підписів (КЕП) для забезпечення юридичної валідності документів. З нашим програмним забезпеченням ви зможете надійно та зручно обмінюватися документами зі своїми партнерами, дотримуючись вимог законодавства.
Можливості платформи CleverForms
Зручність користування 24/7
Користуватися сервісом можна як по локальній мережі підприємства, так і через інтернет з будь-якого гаджету, не встановлюючи ніякого додаткового програмного забезпечення.
Навіть якщо комп’ютер або ноутбук пошкоджений або втрачений, немає ризику втратити дані!
Гнучкість налаштування
CleverForms — це система, яка підлаштується під ваші бізнес процеси і завдання. Ви можете прописати структуру Вашого підприємства з необмеженою ієрархією підлеглих і розгалужень, задати алгоритми проходження погоджень документів, самостійно розробляти і змінювати форми документів, довідників, тарифів, звітів, а також вивантажувати дані в інші системи для обліку та аналізу.
Хмарний сервіс
Наша веб-платформа не вимагає покупки і установки програмного забезпечення на робочі місця або покупки спеціального серверного обладнання. Всі електронні документи надійно зберігаються на наших серверах. Дані щодня копіюються і архівуються.
Мінімальні технічні вимоги до ноутбуків, комп’ютерів та інших пристроїв для роботи з сервісом.
Гнучкість прав доступу
Кожному співробітнику компанії надаються тільки ті інструменти і дані, які потрібні для виконання його завдань. Ви в будь-який час можете редагувати групи користувачів, обмежувати або розширювати набір прав доступу для співробітників.
Кожен користувач має індивідуальний пароль, логін і внутрішній ЕЦП.
Ведеться лог дій і історія змін.
Переваги платформи CleverForms
- Універсальність: Робота в системі з будь-якого пристрою та будь-якої операційної системи за допомогою будь-якого веб-браузера.
- Простота використання та редагування: Створення та зміна довідників, документів, процесів та їх зв’язків у вбудованому редакторі форм без програмістів.
- Економія: Просте ліцензування без обмежень на кількість користувачів і мінімальні технічні вимоги до обладнання робочих місць.
- Єдиний ліцензійний сервер: Можливість використовувати одну ліцензію на один сервер без обмежень по термінам та кількості користувачів.
- Легке адміністрування: Можливість налаштовувати та оновлювати сервер без необхідності додаткового адміністрування клієнтських місць.
- Безпека: Високий рівень захисту від потенційних загроз. Управління правами доступу для конфіденційності та безпеки даних.
- Захист інформації: Застосування підпису та шифрування даних для забезпечення безпеки під час передачі та зберігання інформації.
- Криптографічний захист: Ефективне використання модуля криптографії для забезпечення надійної цілісності та автентичності документів.
Кому підійде платформа CleverForms?
Малому та середньому бізнесу
Великим організаціям
Фінансовим організаціям
Страховими компаніям
5 кроків впровадження платформи
Як почати роботу з CleverForms
Презентація платформи
Презентація функціоналу і можливостей продукту Замовнику.
Отримання ТЗ від Замовника
Укладення договору на основі ТЗ. Визначення термінів виконання.
Розробка, тестування продукту
Розробка програмного забезпечення на основі ТЗ, тестування.
Навчання персоналу Замовника
Створення інструкцій і навчання персоналу Замовника роботі в системі.
Впровадження та технічна підтримка
Впровадження в промислову експлуатацію, технічна підтримка.
Будемо раді співпрацювати! Замовте консультацію
Наші фахівці зв'яжуться з Вами найближчим часом.