Програмна платформа CleverForms

Система електронного документообігу, контролю завдань і взаємодії з контрагентами

Про платформу CleverForms

CleverForms™ — це набір сучасних веб-сервісів, який складається з бібліотек готових модулів, системи швидкого моделювання та візуалізації документів, API для роботи з зовнішніми додатками і системами. Впровадження СLeverForms™ дозволить значно зекономити час і максимально оптимізувати бізнес-процеси в вашій компанії.

Використання готових модулів з бібліотек платформи забезпечить ефективність та гнучкість роботи вашого бізнесу. Завдяки простій інтеграції CleverForms™ з зовнішніми додатками і системами через потужний API, ви зможете легко об’єднати різні інструменти і вдосконалити роботу вашого бізнесу.

Система електронного документообігу CleverForms

СЕД CleverForms — сучасне програмне забезпечення для ефективного керування електронними документами. Автоматизує процеси роботи з документами на всіх їх етапах життєвого циклу. Забезпечує швидке створення, реєстрацію, зберігання та маршрутизацію документів, а також можливість їх підписання.

Завдяки ефективності та надійності CleverForms ви зможете оптимізувати роботу з електронною документацією та покращити продуктивність вашого бізнесу.

Електронний архів – Е-архів CleverForms

E-Архів CleverForms— це сучасне рішення, в якому розроблені та налаштовані робочі процеси електронного архіву відповідно до наказів №1886/5 та №4555/5 Міністерства юстиції України.

Система забезпечує процеси формування архівних електронних документів (АЕД) відповідно до встановлених законом XML-схем з усіма необхідними реквізитами, додавання файлів (основних та додаткових) разом з їх версіями і підписування АЕД відповідно до вимог закону.

Система обміну даними з контрагентами

Система забезпечує ефективну організацію процесів обміну та безпечної доставки електронних документів між користувачами систем електронного документообігу (СЕД) і їх зовнішніми контрагентами.

В системі передбачено використання кваліфікованих електронних підписів (КЕП) для забезпечення юридичної валідності документів. З нашим програмним забезпеченням ви зможете надійно та зручно обмінюватися документами зі своїми партнерами, дотримуючись вимог законодавства.

Можливості платформи CleverForms

null

Зручність користування 24/7

Користуватися сервісом можна як по локальній мережі підприємства, так і через інтернет з будь-якого гаджету, не встановлюючи ніякого додаткового програмного забезпечення.

Навіть якщо комп’ютер або ноутбук пошкоджений або втрачений, немає ризику втратити дані!

null

Гнучкість налаштування

CleverForms — це система, яка підлаштується під ваші бізнес процеси і завдання. Ви можете прописати структуру Вашого підприємства з необмеженою ієрархією підлеглих і розгалужень, задати алгоритми проходження погоджень документів, самостійно розробляти і змінювати форми документів, довідників, тарифів, звітів, а також вивантажувати дані в інші системи для обліку та аналізу.

Хмарний сервіс

Наша веб-платформа не вимагає покупки і установки програмного забезпечення на робочі місця або покупки спеціального серверного обладнання. Всі електронні документи надійно зберігаються на наших серверах. Дані щодня копіюються і архівуються.

Мінімальні технічні вимоги до ноутбуків, комп’ютерів та інших пристроїв для роботи з сервісом.

null

Гнучкість прав доступу

Кожному співробітнику компанії надаються тільки ті інструменти і дані, які потрібні для виконання його завдань. Ви в будь-який час можете редагувати групи користувачів, обмежувати або розширювати набір прав доступу для співробітників.

Кожен користувач має індивідуальний пароль, логін і внутрішній ЕЦП.

Ведеться лог дій і історія змін.

null

Переваги платформи CleverForms

  • Універсальність: Робота в системі з будь-якого пристрою та будь-якої операційної системи за допомогою будь-якого веб-браузера.
  • Простота використання та редагування: Створення та зміна довідників, документів, процесів та їх зв’язків у вбудованому редакторі форм без програмістів.
  • Економія: Просте ліцензування без обмежень на кількість користувачів і мінімальні технічні вимоги до обладнання робочих місць.
  • Єдиний ліцензійний сервер: Можливість використовувати одну ліцензію на один сервер без обмежень по термінам та кількості користувачів.
  • Легке адміністрування: Можливість налаштовувати та оновлювати сервер  без необхідності додаткового адміністрування клієнтських місць.
  • Безпека: Високий рівень захисту від потенційних загроз. Управління правами доступу для конфіденційності та безпеки даних.
  • Захист інформації: Застосування підпису та шифрування даних для забезпечення безпеки під час передачі та зберігання інформації.
  • Криптографічний захист: Ефективне використання модуля криптографії для забезпечення надійної цілісності та автентичності документів.

Кому підійде платформа CleverForms?

null

Малому та середньому бізнесу

null

Великим організаціям

null

Фінансовим організаціям

null

Страховими компаніям

Спробуйте CleverForms

Формуйте свою цифрову реальність

5 кроків впровадження платформи

Як почати роботу з CleverForms

Презентація платформи

Презентація функціоналу і можливостей продукту Замовнику.

Отримання ТЗ від Замовника

Укладення договору на основі ТЗ. Визначення термінів виконання.

Розробка, тестування продукту

Розробка програмного забезпечення на основі ТЗ, тестування.

Навчання персоналу Замовника

Створення інструкцій і навчання персоналу Замовника роботі в системі.

Впровадження та технічна підтримка

Впровадження в промислову експлуатацію, технічна підтримка.

Будемо раді співпрацювати! Замовте консультацію

Наші фахівці зв'яжуться з Вами найближчим часом.

Contact Simple
Наверх