Які завдання допоможе вирішити контекстна реклама?
Налаштовуємо рекламні кампанії по контекстній рекламі з урахуванням регіональних особливостей і обмежень. Отримуємо швидкий результат і зростання заявок для вашого бізнесу.
Недоліки та обмеження контекстної реклами
В яких випадках контекстна реклама малоефективна або обмежена
- Контекстна реклама малоефективна для просування складних і вузькоспеціалізованих товарів або послуг, які не шукають або мало шукають в Інтернеті. Рекламні об’яви не відображатимуться в Google Ads.
- Деякі ніші бізнесу занадто перегріті конкуренцією і вартість кліка (переходу на сайт) може бути занадто високою для рекламодавця з невеликим бюджетом.
- Ефект від контекстної реклами короткостроковий. Трафік на сайт (і конверсії) припиняються після відключення рекламної кампанії.
- Не всі товари і послуги можна рекламувати в Google Ads. Існує ряд забороненої (або з обмеженнями) тематики для контекстної реклами (алкоголь, фармацевтика, підроблені товари, охорона здоров’я тощо). Деякі країни можуть встановлювати обмеження на окремі товари або послуги.
Як ми готуємо і запускаємо рекламні кампанії
- Обговорюємо цілі рекламної кампанії з замовником
- Визначаємо основні ключові слова для вашого сайту і бізнесу
- Збираємо семантичне ядро, знаходимо перспективні ключові слова
- Опрацьовуємо мінус-слова, за якими не повинна показуватися ваша реклама
- Складаємо рекламні оголошення, які продаватимуть товари чи послуги
- Аналізуємо і підбираємо оптимальні ставки для показу оголошень
- Оптимізуємо витрати на рекламну кампанію і контролюємо бюджет
- Надаємо повний доступ до звітності замовнику
Що Ви отримаєте в результаті?
Точне попадання в цільову аудиторію
Верхні позиції в пошуковій системі Google
Цільовий трафік, заявки або дзвінки з сайту
Прозорі звіти і контроль бюджету
Бажаєте замовити контекстну рекламу і збільшити кількість заявок з сайту?
5 кроків запуску контекстної реклами в Google
Замовте у нас консультацію для обговорення подробиць через форму зв'язку нижче або зателефонуйте +38 044 331 66 60.
Обговорюємо завдання рекламної кампанії
Плануємо і обговорюємо бюджет РК
Збір інформації та підготовка кампанії
Запуск і відстеження рекламної кампанії
Отримання звітів та обговорення результатів з замовником
Тарифні плани на контекстну рекламу
*Тарифні плани включають вартість підготовки рекламних кампаній і не включають бюджет на самі рекламні кампанії
Старт
Від 2500 UAH
- 1-2 рекламних кампанії
- До 20 рекламних оголошень
- Підключення Аналітики
- Щотижневий звіт (на вимогу)
- Щомісячний звіт
- Знижка 50% на ведення (починаючи з другого місяця)
Оптимальний
Від 5000 UAH
- 3-5 рекламних кампанії
- До 50 рекламних оголошень
- Підключення Аналітики
- Щотижневий звіт (на вимогу)
- Щомісячний звіт
- Знижка 50% на ведення (починаючи з другого місяця)
Преміум
Від 7000 UAH
- 6-8 рекламних кампаній
- До 100 рекламних оголошень
- Підключення Аналітики
- Щотижневий звіт (на вимогу)
- Щомісячний звіт
- Знижка 50% на ведення (починаючи з другого місяця)
Будемо раді співпраці! Замовте консультацію
Наші фахівці зв'яжуться з Вами найближчим часом.
Поняття і терміни
Основні поняття і терміни з контекстної реклами
Ключові слова - це слова за якими рекламодавець хоче показувати контекстну рекламу і залучати цільовий трафік на сайт.
В мінус-слова включають термін або фразу, що описують послуги, які ви не надаєте або характеристику, яка не відповідає вашому товару.
Список мінус слів визначає, за якими словами контекстна реклама не буде показуватися. Це дозволяє уникнути нецільового трафіку на сайт і непотрібних витрат бюджету на рекламу.
Семантичне ядро - це набір пошукових фраз і слів, за якими здійснюється просування сайту або показується контекстна реклама.